Tänään oltiin koirien kanssa taas äitini luona pentuja hoitamassa. Minun koirani pääsivät ensimmäistä kertaa tutustumaan Hetan pentuihin ilman väliaitoja. Bim ja Sani eivät pennuista kauheasti välittäeet, kävivät kyllä haistamassa. Raivoa pennut sekä hieman hirvittivät että kiinnostivat. Varsinaiset leikkikaverit pennut saivat sitten Kiihkosta ja Ormista, jotka ottivat pennut oikein hyvin vastaan. Orm kellahti kyljelleen heti pennut nähdessään, ettei niiden tarvinnut sitä pelätä. Eivät ne kyllä pelänneetkään...

IMG_0007Small.jpg

IMG_0008Small.jpg

IMG_0016Small.jpg

Muutama lisäkuva löytyy täältä.

Tirin pennuista ei vielä kauheasti saa edustavia kuvia kun ovat niin pieniä, mutta tältä ne tällä hetkellä näyttävät:

IMG_0030Small.jpg

IMG_0031Small.jpg

 

Kävin koirieni kanssa päivällä pitkällä lumikenkälenkillä, että ne jaksoivat odottaa illan toimettomana kun minä olin Vermossa. Huomenna mennään ensin treenaamaan, sitten ne joutuvat taas odottelemaan sen aikaa kun minä olen yhdessä yhtiökokouksessa toimitsijana. Kokouksen kestosta ei etukäteen ole mitään tietoa, kun ei tiedä meneekö kaikki helposti vai joudutaanko kaikesta mahdollisesta äänestämään. Toiveissa olisi ehtiä sen jälkeen vielä valoisaan aikaan lenkille, mutta saa nähdä mihin tilanne kehittyy.