Eilen emme vielä vaihtaneet äitini kanssa koiria, joten Raivo ja Bim viettivät viime yön ja tämän päivän hänen luonaan, minä pidin Sanin täällä Kikun ja Ormin kanssa. Töiden jälkeen kävin vaihtamassa koirat, ja etenkin Bim oli NIIIIN onnellinen minut nähdessään. On se kiva, että joku kaipaa ;).

Ormin paperit tulivat takaisin Kennelliitosta, ja lonkat ja kyynärät vahvistettiin samoiksi kuin minä ne sinne lähtivätkin (A/A, 0/0). Silmätarkastuslausuntokin näytti tulleen KoiraNetiin.

Olen tänään jo vähän katsellut lisää kisoja koko poppoolle. Kolmosten kanssa pitäisi kisata heti kun itse olen siinä kunnossa, että pystyn juoksemaan useamman radan samana päivänä. Viimeistään ensi kuun puolivälissä ajattelin päästä kisaamaan, sillä luulisi nyt siihen mennessä taudin lopulta hellittävän. Laskin juuri, että olen ollut nyt kipeänä kuudesosan yhdestä kokonaisesta vuodesta. Järkyttävän pitkä aika! Ormin seuraava kisatähtäin on asetettu päivämäärälle 1.3. Kikun kanssa saatetaan startata aiemminkin. Tipin kanssakin pitäisi startata, jos sitä ei astuteta. Juoksu ei siis sittenkään alkanut silloin kun sitä mainostin, ja edelleenkään ei juoksua ole näkynyt, vaikka pojat sitä kyllä liehittelevätkin.