Huomenna sitten pitäisi startata SM-joukkuekisaan neljällä koiralla. Orm olisi ollut viides koira, mutta se nyt tietenkin jää pois vammansa takia. Mineissä Sani ja Raivo ovat joukkueessa. Makseissa minulla on lainakoirat CPU ja Ruuti. Molempien kanssa olen treenannut kerran. Erityisesti CPUn kanssa pitää olla hereillä kyllä ihan koko ajan, onneksi startti ei ole ihan heti aamusta :).

Tänään illalla sitten epiksiin palkkaamaan Raivoa ja Sania kontakteilla ja katsomaan Sanin kisakunto. Viime viikolla se hieman ontui yhtenä päivänä, mutta sen jälkeen se on ollut ihan kunnossa. No, pitää katsoa miten se tänään menee ja toivoa että se on täysin kunnossa. Kiihko pääsee taas mukaan hiomaan kisakuntoa lainaohjaajan kanssa. On se vaan ihmeellistä, miten se voi mennä lainaohjaajan kanssa ihan eri vauhtia kuin minun kanssani. Kai mä vain olen sen mielestä aivan liian vahva, vaativa ja kärttyisä :p

Kisakalenterissa näkyvät nyt Tuorlan juhannuskisat (pe ja la, Raivo, Kiihko ja Tiri), Agirotu (kaikki mahdolliset koirat) sekä HAU Open kolmosille (Raivo, Tiri). Äidin ilmoitin agirotuviikonloppuna senioreiden SM-kisaan joka säkäluokkaan... Koirina ovat Raivo, Kiihko ja Orm. Siinä on äidillä vähän haastetta ohjailla kaikki pojat kunnialla maaliin ;). Ormin kanssa ei ole tainnut treenata vielä koskaan.