Olen eilen ja tänään tullut äitini luokse töiden jälkeen pentuja hoitamaan. Eipä niissä kauheasti hoitamista vielä ole, kun Heta huolehtii niiden ruokkimisesta ja puhtaanapidosta. Minä olen lähinnä vain ruokkinut Hetaa ja lämmitellyt pennuille viljapusseja unikaveriksi. Kovin sieviä ne ovat, vai mitä ;).

Orm sai eilen lisää sisaruksia, kun äitinsä Medi sai neljä pentua. Pentueen isä on sama kuin Ormillakin, eli kyseessä ovat täyssisaret mutta eri pentueesta. Pojat olisivat vielä vapaana, mutta meille taitaa tällä hetkellä riittää yksi iso koira ;).

Tiri on tukevasti kantavana. Vielä viime viikolla siinä ei näkynyt ulkoisesti mitään merkkejä kantavanaolosta, mutta viikonloppuna sen vyötärö katosi yhtäkkiä. Nyt se on hyvin selvästi paksuna. Ekassa ultrassa näkyi neljä pentua, toisessa enemmän. Saa nähdä kuinka monta niitä sieltä putkahtaa. Olen kehitellyt pennuille jo nimiä, mutta äiti ei taida olla niistä nimiehdotuksistani niin riemuissaan kuin minä. Onko jotain vikaa esim. Tupla-Täplän Kontaktiloikassa??