Raivo haastettiin Marin ja Elkien taholta kertomaan seitsemän totuutta itsestään. Päästetäänpä Raivo ääneen:

1. Naiset ovat ihania! Mä tykkään kaikista naisista, isoista ja pienistä. Ja ne on tietty hulluna muhun, koska mä olen tällainen ylisöpö jenkkipoika. Tosin naisetkaan ei ole niin ihania, että ne voittais ruuan tai agilityn. Mä en voi ymmärtää, kun jotkut kamut menee ihan syömättömäksi naisista. Hei haloo jätkät, naisia on maailma pullollaan, mutta ruokaa ja agilityä on saatavilla vain rajoitettu määrä!

2. Mä käytän miehisiä hajusteita. Mun mielestä tosimies yrittää hurmata naisen myös tuoksulla. Eau de Uloste on mun suosikki. Myös Eau de Koiranpissi tai Kalanraato kelpaavat paremman puutteessa.

3. Flirtti on elämän suola. Mä flirttailen aina kun vaan voin. Käyn takajaloille seisomaan ja heiluttelen etutassuja ilmassa. Mä teen sitä myös miehille, kun mun mielestä se on ihan sama kenen kanssa flirttailee. Sitä paitsi mistä sitä nykypäivänä enää voi edes erottaa naisia miehistä?? Miehetkin käy trimmaajalla ja käyttää kaiken maailman timanttipantoja. Minutkin raahataan salonkiin aina pari kertaa vuodessa. Mua se ei tosin haittaa, sillä mä haluan näyttää hyvältä.

4. Mä tykkään kotona leikkiä pallolla. Mä otan jonkun rätin suuhun ja törkin palloa etutassuilla. Sitten mä tönäsen sen pallon kaapin alle, jotta saan emännän konttaamaan sen pallon pois sieltä. Se on aina tosi iloinen, kun se saa vähän liikuntaa kesken tietokoneen tuijottamisen. Sitten kun se on saanut sen pallon pois sieltä kaapin alta, mä leikin sillä pallolla pari sekuntia ennen kuin tönäisen sen taas sinne kaapin alle. Ja taas on emäntä iloinen, kun saa reisilihasjumppaa noustessaan tuolilta. Pallottelu on tosi hauskaa! Varsinkin emännän pallottelu.

5. Murina on tosimiehen tapa kommunikoida. Mä käytän sitä tosi usein. Kun mut komennetaan pois sängystä, mä murisen. Kun toiset koirat tulee liian lähelle, mä murisen. Kun mua ei päästetä autossa häkistä ulos samaan aikaan kun vierustoveri, mä murisen. Heh, mä murisen itse asiassa aina kun mua ottaa pannuun. Se on niinku niin miehekäs tapa kertoa mielipiteensä.

6. Mun lempi nukkumapaikka on sänky. Mä en vaan millään voi ymmärtää, miksen mä saa aina nukkua siellä. Joka ilta mä menen sinne odottamaan nukkumaanmenoa, ja yleensä aina mut komennetaan sieltä pois. Minkä takia se yksi seniili tapaus saa jäädä sinne?? Ja minä en??

7. Mua lellitään. Koska mä olen niin söpö, mua ei voi vastustaa. Emäntä ottaa mut aina päivittäin syliin sellaiseen köllimisasentoon, jossa mä viihdyn. Sitten se lepertelee mulle sellaisella omituisella äänellä ja mä vaan nauran. Jos muut tulee liian lähelle, mä murisen niille, kun toi sylihetki on ihan vaan mun ja emännän välinen juttu. Niitä muita ei huolita syliin, kun ne ei ole yhtä söpöjä ja ihania kuin mä.

Raivon kanssa haastamme seitsemän totuutta itsestään kertomaan Marakatti-Osmon ("Siinä vasta hölmö koira", tuumaa Raivo) sekä minkälieisotätinsä Pennyn.